sobota 30. ledna 2016

Postcrossing #3

Ahoj, tady Matěj!
Dneska je tu opět článek o pohledech, které mi přišly. Je toho celkem hodně, tak jdeme na to. Opět mi napište, který pohled se vám nejvíce líbil :)

1. Hello Krasnojarsk!
Jmenuje se Irina a je z "malého" města na Sibiři. No já nevím jak vám, ale mně přijde jako celkem slušné a klidné, poměrně velké město, i když na Sibiři, kde zimaaaaa. No a nám tady svítí sluníčko a je jak na jaře. K dopisu, který potěšil (můžete si ho přečíst), přidala Irina na ukázku i desetirublovku - dopis si kdyžtak rozklikněte :)


2. Anton P. Čechov
Jelikož je o mně známo, dokonce i na Postcrossingu, že má rád ruské klasiky, jak hudební tak i literární. Pohled tedy velmi potěšil.

3. Salam Aleikum! Aleikum salam!
Říká se, že hranice Evropy se nedají určit. Nejen proto, že Rusko zasahuje do dvou kontinentů (nikoli světadílů), nebo že Grónsko patří pod Dánsko, ale je u Ameriky, nebo taky že Istanbul je na pomezí. Ať to je jak chce, určitě je to krásné město, kam bych se chtěl podívat a jednou vás tam zavést s rubrikou My travel diary.

4. Taiwan trochu jinak
Je mu 12 let a jmenuje se Tommy a nádherně kreslí. Rád jí hamburgery a stejky a rád hraje League of Legends. V mnohém se oba shodujeme. :) :p
5. Úchvatné nebe
Taiwan je mnoho desetiletí pod vládou Čínské diktatury. S mnoha oblastmi; jako je Hong Kong, Macao, Tibet; se chce od Číny odtrhnout. Je pravda, že komunistická nálada, jaká panovala u nás za dob totalismu tu ještě pořád panuje, ale není tak striktní. Tajwaňané jsou prý ale nyní nadšení, jak píše 16letý student. A to dokazuje i úchvatný pohled.




6. Los Angeles, California
Carrick sice pracuje jako číšník, ale v Disneylandu. To musí být moc hezké prostředí, takové pohádkové :D Má rád také cestování. Poslal mi nádherný pohled a na ukázku jeden dolar. :)

To bylo pro tenhle článek všechno, hoďte mi do komentářů, jak se vám článek líbil/nelíbil. Já se na vás těším zase ve středu, kdy začneme novou rubriku jednou vtipnou no... sami uvidíte. A v pondělí vyjde opět Book life #4 - recenze na knihu Elita.

Zase někdy, Matěj

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář !!!